Select Page

Kar hitro smo se seznanili z možnostmi, ki nam jih ponuja sodobna tehnologija, osvojili smo Teams-e, na srečanjih v živo staknili glave in delo ja steklo kot po maslu.

Učenci so pobrskali po domačih shrambah, poiskali ustrezne snovi in začeli eksperimentirati.

Osmošolci so raztapljali šumeče tablete, prižigali svečke in tako poglabljali razumevanje eksotermnih in endotermnih sprememb. Devetošolci so spoznavali reakcije karboksilnih kislin kar v domači kuhinji z uporabo pecilnega praška. Dokazovali so nastanek ogljikovega dioksida in gorljivost estrov v pomarančnih lupinah. Postali so pravi mojstri v pripravi majoneze in tako utrdili razumevanje emulzij in vlogo emulgatorjev. Vse so pridno snemali in pojasnjevali ter zbirali kot dokaz svojega dela.

Preberite nekaj njihovih vtisov o delu pri kemiji in za popestritev si oglejte priložene posnetke.

Učiteljica Sonja Zager

Prispevki učencev

Mnogi mlajši, ki berete naše spletno glasilo, se boste spraševali, kaj sploh je kemija. Kemija je naravoslovna veda, ki preučuje spremembe snovi…

Za mnoge je kemija predmet, ki je pomemben samo zaradi tega, ker je to pač obvezen predmet in dobra volja naše učiteljice. Ampak kemija je mnogo več. Vsakodnevno se v življenju srečujemo z množico kemijskih reakcij, ki nam zagotavljajo preživetje in olajšujejo življenje.

Zato kemija ni zamrla tudi skozi te izredne razmere. Učiteljico sedaj ne videvamo iz šolskih klopi ampak virtualno, kar iz domače hiše. VAUUUU. V pomoč nam je aplikacija Teams. Največja izguba kemije v teh časih je to, da ni poskusov, po katerih smo hrepeneli učenci vsako uro. Ampak učiteljica se po svojih močeh trudi, da bi naredili poskuse doma – seveda iz sestavin, ki jih najdemo v domači kuhinji.
Isak Pašić, 8. a

Zaradi poznanih razmer šolsko leto poteka malo drugače, saj ga učenci in učitelji preživljamo izven šolskih klopi, posledično delo poteka doma. Delo pri kemiji poteka preko videokonference dvakrat na teden. Vsako leto učiteljica Sonja Zager pri kemiji naredi razne poskuse, tokrat jih delamo sami. Kar se nama zdi pozitivno, saj lahko kemijo tudi poustvarjamo doma. Snov razumemo malo težje, saj nam učiteljica ne more prikazati snovi kot pri pouku. Ob koncu tedna pa  preverimo znanje s pomočjo kviza. Učiteljica se res zelo trudi razlagati snov nam razumljivo, zato smo ji tudi hvaležni.
Ana Miklavžina in Nika Svečko , 8. b

Današnje leto pri pouku kemije poteka delo povsem drugače. Z učiteljico se sporazumevamo preko videoklicev, naloge rešujemo sami in doma delamo raznorazne poskuse. Pouk poteka brez problemov, ampak vseeno bi bilo boljše, da bi bili v šoli za šolskimi klopmi.
Aljla Mahmutović, 9. b

Pri kemiji smo takoj po zaprtju šol zaradi koronavirusa začeli pouk preko Microsoftove aplikacije Teams. V našem razredu pri uporabi programa nikoli nismo imeli problemov. Drugi teden smo imeli prvo videokonferenco. Zdaj imamo konference vsak teden, če je potrebno pa tudi večkrat na teden. Redno dobivamo tudi domače naloge ter rešujemo kvize. Ker nam poskusov ne more pokazati učiteljica, jih izvajamo sami in ji pošiljamo posnetke. Meni je bilo najbolj zanimivo, ko sem delal domačo majonezo. Spoznal sem, da lecitin v rumenjaku poveže snovi, ki se drugače ne mešajo. Skratka, šola na daljavo mi je všeč, a se ne more primerjati s poukom v šoli.
Matjaž Meža, 9. a

 

Dostopnost